شناسهٔ خبر: 141542 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر :

پروژه‌های راهداری گناوه تسریع می‌شود

نشست مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر و فرماندار گناوه در نشست مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر و فرماندار گناوه درخصوص تسریع پروژه های شاخص راهداری شهرستان و برنامه ریزی پروژه های هفته دولت و دهه فجر آینده تبادل نظر و هم اندیشی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) در نشست مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر و فرماندار گناوه درخصوص تسریع پروژه های شاخص راهداری شهرستان و برنامه ریزی پروژه های هفته دولت و دهه فجر آینده تبادل نظر و هم اندیشی شد.

فرماندار گناوه با ابراز رضایت از عملکرد حوزه راهداری در شهرستان گفت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان 66 میلیاردتومان طی سالجاری برای تسریع در پروژه های حوزه راهداری اختصاص یافت.

محمدتقی صفری یادآور شد: پروژه های مهمی برای ارتقای کیفیت راههای شهرستان در دست اجراست که منجر به کاهش تصادفات و ارتقای کیفیت و ایمنی کاربران جاده ها خواهد شد.

در این نشست همچنین برای تسریع در پروژه های پل سیدرضا و روکش میدان بسیج تا پل سیدرضا جهت بهره برداری تا دهه فجر انقلاب اسلامی گفتگو شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر هم در این نشست گفت: در راستای اولویت دولت سیزدهم برای توجه به نقاط کم برخوردار، پروژه‌های چندین ساله شهرستان گناوه در حوزه راهداری تعیین تکلیف و فعال شده است.

عبدالکریم اخترشناس با اشاره به اینکه بیش از ۸۰  میلیارد تومان پروژه در حوزه راهداری شهرستان گناوه فعال و در دست اجراست اظهار داشت: اجرای روکش آسفالت و تعریض کمربندی قدیم، احداث پل بزرگ سیدرضا، تبدیل آب‌نما به پل محور روستایی بهمنیاری-اسلام آباد، تعریض محور گاوسفید- چهار روستایی و تعمیرات پل بزرگ بهمنیاری ، تکمیل محور روستایی چهارمحال - گمارون، روکش آسفالت محور گناوه -دیلم ، بهسازی محور فرعی بندریگ - کوهک، بهسازی راه روستایی شول - کلر، اجرای روشنایی و آشکار سازی تقاطع های حادثه خیز در شهرستان گناوه فعال است که با تخصیص اعتبارات ملی و استانی، برخی در هفته دولت و مابقی تا پایان سال به بهره برداری می رسند.