شناسهٔ خبر: 141677 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مشترک فرمانده کل قرارگاه ارتش جنوب غرب ایران با مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان

بیدادی فرمانده کل قرارگاه ارتش جنوب غرب ایران و مدیران اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در نشستی در خصوص افزایش همکاری‌های مشترک فیمابین به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، در این دیدار که با حضور امیر بیدادی فرمانده کل قرارگاه ارتش جنوب غرب ایران و هیئت همراه با مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و جمعی از معاونین و مدیران برگزار شد طرفین بر تداوم و افزایش همکاری فی مابین تاکید کردند.

در ابتدای این نشست امیر بیدادی ضمن تبریک انتصاب مسعود بیات منش به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان بر ضرورت گسترش ارتباطات و مناسبات دو طرف تاکید کرد و بهره گیری از ظرفیت های یکدیگر را در راستای تحقق اهداف سازمانی خواستار شد.

در ادامه مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان نیز با تاکید بر اهمیت افزایش روابط طرفین و ارائه خدمات دوجانبه تاکید کرد و گفت: برای تامین مسکن پرسنل ارتش در خوزستان آمادگی کامل را داریم چنانچه این مهم از قبل نیز برنامه ریزی و هدف گزاری شده است.

بیات منش ابراز امیدواری کرد: با همگرایی و تعامل دوسویه می توانیم به متقاضیان مسکن شاغل در ارتش خدمت رسانی کنیم و در راستای تامین مسکن نیروهای خدوم ارتش جمهوری اسلامی در خوزستان گام های مثبتی برداریم.