شناسهٔ خبر: 141697 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس:

گنبد کاووس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشرو است

راه و شهرسازی گلستان رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس از پیشرفت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و روند رو به رشد احداث مسکن در شهرستان گنبد کاووس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، قاسم شادکام رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد اظهار کرد: در شهرستان گنبدکاووس بیش از  ۱۳ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد حدود ۹هزار متقاضی واجد شرایط هستند.

وی از پالایش ۹۰ درصدی متقاضیان خبر داد و افزود: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گنبد کاووس رشد قابل توجهی داشته و این شهرستان در اجرای طرح یکی از شهرستان پیشرو در استان می باشد.

رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد همچنین تصریح کرد: در حال حاضر پروژه ۹۶ واحدی بهارستان یکی از پروژه های فعال شهرستان گنبد است.

شادکام ادامه داد: این پروژه با پیشرفت حدود ۸۰ درصدی در مرحله عملیات نازک کاری بوده که در سالجاری به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: از دیگر پروژه های فعال گنبد کاووس یک پروژه ۲۰۰ واحدی نگارستان می باشد که هم اکنون پروانه های ساختمانی این پروژه صادر شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد در انتها گفت: پروژه نگارستان در ابتدای جاده گنبد – آزادشهر و در عرصه ای به مساحت دو هکتار اجرایی می شود.