شناسهٔ خبر: 141703 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تداوم نهضت آسفالت و بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راههای شهرستان نیشابور

ادارع راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور از اجرای ۱۵ قرارداد برای روکش آسفالت و لکه‌گیری هندسی در ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های شریانی و فرعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، مجید مفیدی فر رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور گفت: برای اجرای روکش آسفالت و لکه‌گیری ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی شهرستان ۱۵ قرارداد منعقد شده است و تاکنون ۷۵ کیلومتر از راه‌های مورد نظر اجرایی و به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: بر اساس قراردادهای منعقد شده راه‌های اصلی در محورهای نیشابور به مشهد ، سبزوار ، فیروزه و عشق‌آباد به همراه محور اصلی چکنه – آبروان لکه‌گیری و روکش می‌شود. این قراردادها شامل راه‌های فرعی نیشابور- کاشمر و نیشابور- تربت‌ حیدریه نیز می‌باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور در پایان گفت؛ تاکنون مبلغ ۵۵۰ میلیارد تومان بابت روکش راه‌های شهرستان نیشابور هزینه شده است که از این میزان ۲۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری بوده و مابقی از محل اعتبارات ملی و توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هزینه شده است.