شناسهٔ خبر: 141750 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری سیستان و بلوچستان جهت خدمت به زائران اربعین حسینی(ع) 

ناوگان اتوبوسی سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری این استان برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، تیمورباقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان جابه‌جایی ایمن زائران را اولویت اول این اداره‌کل عنوان کرد و گفت:در اربعین امسال نیز مانند سنوات گذشته از تمام ظرفیت ناوگان  بخش حمل و نقل مسافری استان برای جابجایی زائرین ایرانی و پاکستانی استفاده خواهد شد. 

وی به برگزاری منظم جلسات کمیته حمل و نقل ستاد اربعین در استان اشاره کردوافزود:هماهنگی های لازم با انجمن های صنفی طی چندین جلسه صورت گرفته تا خدمات شایسته ای به زائرین و مشتاقان سفر معنوی اربعین ارائه شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: نرخ بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری از مبادی استان به مرزهای هدف اربعین به  کلیه ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های تابعه، شرکتها و انجمن های صنفی اعلام شده است.

باقری تصریح کرد: نظارت لازم توسط کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  به صورت میدانی و مستمر در پایانه های مسافربری صورت می گیرد. 

وی در پایان یادآورشد:زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ به صورت شبانه روزی منعکس کنند تا در اسرع زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.