شناسهٔ خبر: 141759 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری کارگروه تنظیم بازار و کنترل املاک و مستغلات در فرمانداری کوهدشت

فریادی کوهدشت در راستای مصوبات شورای عالی مسکن و جلسه کارگروه هماهنگی اقتصادی دولت جلسه کارگروه تنظیم بازار و کنترل املاک و مستغلات در فرمانداری کوهدشت تشکیل شد.

ایرج فریادی پور سرپرست اداره راه و شهرسازی و دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در گفت و گوی با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان) گفت: در راستای مصوبات شورای عالی مسکن و جلسه کارگروه هماهنگی اقتصادی دولت و با هدف مقابله قاطع و سریع با تخلفات و پیشگیری از تکرار تخلفات صنف بنگاه‌های مشاور املاک و تسریع  در اجرای ماده ۵۴ قانون مالیات های مستقیم کارگروه تنظیم بازار و کنترل املاک و مستغلات در فرمانداری کوهدشت تشکیل شد.

در این جلسه بر بازرسی مستمر و منظم از بنگاه‌های سطح شهر  توسط ادارات عضو کار گروه تاکید و در صورت مشاهده تخلف با مشاور املاک خاطی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

وی اظهار کرد: اتحادیه مشاورین املاک سطح شهر در بررسی ،بازدید، شناسایی و اعمال قانون بنگاه‌های املاک در رعایت نرخ های مصوب ،پرداخت مالیات،و سقف اجاره بهاء در تمدید قراردادها دقت نظر کنند.

فریادی تصریح کرد: بانک های عامل نسبت به اعطاء تسهیلات احداث و ودیعه مسکن  با متقاضیان همکاری لازم را بعمل آورند که این عامل به نوبه خود در تنظیم بازار نقش اساسی دارد.

در پایان این جلسه از مشاورین املاک سطح شهرستان بازدید به عمل آمد.