شناسهٔ خبر: 141772 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیمروز خبرداد؛

تلاش نیروهای راهداری شهرستان نیمروز برای تردد ایمن شهروندان در طوفان شدید گرد و خاک

تلاش نیروهای راهداری شهرستان نیمروز رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیمروز گفت:به دنبال طوفان شدید گردو غبار، شعاع دید در برخی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به فاصله ۵۰ متر رسید که نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیمروز در محل های مستعد حادثه در برقراری ایمنی عبور و مرور تلاش نمودند. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، محمد رضا کوهکن اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیمروز کلیه محورهای شهرستان باز و تردد با رعایت جوانب احتیاط برقرار می باشد. 

وی افزود: هم اکنون تعداد ۲ اکیپ گشت های راهداری با ۵ نفر پرسنل به منظور تسهیل در عبور و مرور کاربران جاده ای در محورهای مواصلاتی حوزه شهرستان نیمروز حضور دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیمروز ادامه داد: ضمنا محور اصلی زابل به نهبندان باز و تردد با رعایت جوانب احتیاط امکان پذیر است. 

کوهکن در خاتمه خاطر نشان کرد: کاربران جاده‌ای و مسافران ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.