شناسهٔ خبر: 141890 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی و معاون عمرانی استاندار:

جلسه هم‌اندیشی تسریع روند اجرایی پروژه‌های شهر جدید سهند برگزار شد

جلسه هم اندیشی جلسه هم اندیشی موانع پیش روی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و ارائه راهکار لازم در روند اجرایی پروژه های شهر جدید سهند و ارائه تسهیلات اعتباری به پروژه های مذکور در محل سازمان عمران شهر جدید سهند برگزار شد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)، با حضور ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، فیروزی فرماندار شهرستان اسکو، بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان و سعیدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در خصوص موانع پیش روی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم برای تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها و تسهیل در ارائه تسهیلات اعتباری به پروژه‌های مذکورجلسه هم اندیشی در محل سازمان عمران شهر جدید سهند برگزار شد.

در این جلسه امیر بخشی راده مدیر کل راه  وشهرسازی استان با اشاره به اینکه تشکل‌ها گره‌گشای مشکلات هستند یا به نوعی موتور پیشران جامعه می‌باشند و ما هر کجا که به مشکلی رسیدیم، از تشکل‌ها مدد جستیم و با همفکری همه ارگان‌ها در جهت روند تسریع اجرای پروژها راهکارهایی را ارائه کردند.

وی افزود: پرداخت تسهیلات به بخش مسکن برای ساخت یا خرید در تمام کشورها مرسوم است. با اینکه اصلی‌ترین تأمین کننده منابع نهضت ملی مسکن تسهیلات بانکی است باید با همت و همکاری بانکها و تمامی ارگانهای دولتی بتوانیم نسبت به رفع موانع پروژه های طرح ملی مسکن اقدامات اساسی صورت گیرد تا مردم برای دریافت تسهیلات بانکی با هیچ گونه مشکلات مواجه نباشند.