شناسهٔ خبر: 141935 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد؛

تعمیر و بازسازی ۲ هزار تابلو و علائم ایمنی در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی

114a8c43-3463-4f43-8901-92a201f49bda.jpg رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تعمیر و بازسازی نزدیک به ۲ هزار تابلو و علائم در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی طی چهار ماه گذشته از سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، امیر یدبیضا رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: درچهار ماهه اول سال جاری اقدامات مختلفی برای بالا بردن سطح ایمنی و آگاه سازی رانندگان در محورهای مواصلاتی استان انجام گرفت که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تعمیر و بازسازی بیش از ۱۹۰۰ عدد تابلو و علائم اشاره کرد.

وی با بیان اینکه تابلو و علائم زبان گویای جاده ها برای مترددین جاده ای به شمار می روند، افزود: با توجه اهمیت نصب تابلو ها به منظور ارائه آمار و اطلاعات دقیق راه ها و محور های مواصلاتی به رانندگان در راستای حفظ نظم محور و کاهش تصادفات نزدیک به ۱۸۶۲ تابلو و علائم در کلیه محور های مواصلاتی استان نصب شده است.

یدبیضا خاطر نشان کرد: در راستای آشکار سازی  نقاط حادثه خیز نیز تعداد ۲۰۰ بنر و پرچم های ترافیکی و هشدار دهنده در محور های مواصلاتی نصب شده است که به ترتیب ارومیه،سلماس، خوی و نقده در رتبه های اول تا چهارم آشکار سازی نقاط حادثه خیز قرار گرفته اند.