شناسهٔ خبر: 141944 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

ترافیک نیمه سنگین در محور هراز

پيش‌بيني تغييرات تردد محورهاي استان در ايام شهادت امام حسين(ع) کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در محور هراز و ترافیک سنگین در در محور چالوس و آزادراه تهران – شمال خبر داد.

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت جوی و راه‌های کشور را برای امروز چهارشنبه ۲۵ مردادماه توضیح داد و گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) محدوده تونل کندوان و ترافیک سنگین در مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خاطر نشان کرد: آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل انتهای تونل البرز تا پل زنگوله دارای ترافیک سنگین است.

برقی ادامه داد: در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده زیار ترافیک نیمه سنگین است.

وی از تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر داد و گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اظهار کرد: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا و کمال شهر و آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس گزارش شده است.

برقی افزود: در آزادراه ساوه – تهران محدوده فیروز بهرام ترافیک نیمه سنگین بوده و وزش بادوگردوخاک در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان در جریان است.

وی محور مسدود غیرشریانی را گیلانغرب – سومار دانست و گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.