شناسهٔ خبر: 142052 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات و ابهامات مراجعین انجام شد؛

راه اندازی میز خدمت پاسخگویی به مراجعین مسکن ملی در قم

میز خدمت راه و شهرسازی قم رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: با توجه به حجم و تعداد بسیار زیاد ثبت نام کنندگان و ذینفعان طرح نهضت ملی در قم، در جهت حفظ شأن مراجعین و پاسخگویی بهتر و دقیق‌تر، میز خدمت در ساختمان شماره یک راه و شهرسازی استان قم راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، مهدی رحیمی راد اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، در استان قم بیش از ۱۴۸ هزار نفر در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که نام نویسی این تعداد از افراد در طول سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

افزود از آنجا که ثبت نام به صورت بر خط و در سامانه نهضت ملی انجام شده است متقاضیان قبل، حین و پس از ثبت نام و در طول فرایند پذیرش و پالایش با سوالات یا ابهاماتی مواجه خواهند شد.

رحیمی راد گفت: به منظور تکریم ارباب رجوعان و پاسخگویی دقیق‌تر و جلوگیری از سردرگمی آنها، میز خدمت در ساختمان شماره یک این اداره کل راه اندازی و مستقر شده است.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی قم یادآور شد: این اداره کل دارای دو ساختمان مرکزی واقع در بین عوارضی کاشان- تهران و ساختمان شماره یک در بلوار تعاون است که مراجعین و متقاضیان مسکن ملی برای حل مسائل و پاسخ به سوالاتشان باید به ساختمان شماره یک واقع در ۷۵ متری عمار یاسر، بلوار تعاون مجتمع ادارات مراجعه کنند.

رحیمی راد افزود: در میز خدمت روزانه با سه کاربر مجرب و آگاه در کمال احترام و آرامش به سوالات متقاضیان پاسخ داده می‌شود و مراجعین نیز پس از اخذ نوبت از دستگاه نوبت گیر و اعلام شماره‌شان توسط اپراتور در باجه اعلامی حضور و پاسخشان را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان در بسیاری از موارد به مراجعه حضوری نیاز ندارند توضیح داد: کانال فضای مجازی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پیام رسان‌های ایتا و بله با نام "راه شهر کریمه" تمامی اطلاعاتی که متقاضی مسکن ملی نیازمند کسب آن است و مواردی که در مراجعات حضوری به وی گفته می‌شود را منتشر خواهد کرد و افراد با عضویت در آن، جدیدترین اخبار و تصاویر پروژه‌ها را می‌توانند دنبال یا مشاهده نمایند.

رحیمی راد در پایان با اشاره به تعداد زیاد ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن در استان قم خواستار شد:حد الامکان از مراجعه حضوری  خودداری نمایند و در صورت نیاز به مراجعه موارد و مسائل خود را با میز خدمت در میان بگذارند و از مراجعه به سایر بخش‌های اداره کل پرهیز کنند.