شناسهٔ خبر: 142187 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان مطرح کرد:

تخصیص ٧٢٠ میلیارد ریال اعتبار دیگر به محور جهرم - لار- بندرعباس

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با پیگیری های به عمل آمده ٧٢٠ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بزرگراه جهرم - لار- بندرعباس به این اداره کل اختصاص یافت.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، پیگیری های به عمل آمده ٧٢٠ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بزرگراه جهرم - لار- بندرعباس به این اداره کل اختصاص یافت.  

حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با بیان اینکه این اداره‌کل برای شتاب بخشی به توسعه بزرگراه جهرم - لار- بندرعباس و فراهم شدن زمینه تردد ایمن کاربران جاده ای تکمیل سریعتر این مسیر ارتباطی را در اولویت کاری خود قرار داده است، گفت : تلاش داریم با استفاده از منابع مالی مختلف علاوه بر پرداخت مطالبات بر اساس صورت وضعیت های پیمانکاران، مابقی بخش های بر زمین مانده در این محور وارد فاز عملیاتی شود.

شبانی تصریح کرد: این اعتبار تخصیص یافته مخصوص حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ابلاغ گردیده است و امید می‌رود با جذب ٧٢٠ میلیارد صورت گرفته برای این پروژه‌ شاهد بهبود وضعیت آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه تا پایان شهریور ماه به عنوان سال مالی ١٤٠١ قلمداد می شود، افزود : اعتبارات ابلاغی به این محور در سال مالی ١٤٠١ از محل پیوست قانون بودجه، توازن و سایر منابع (ماده ٥٦) محقق شده است که تاکنون افزون بر ٢ هزار و ٥٠٠ میلیارد ریال امسال اعتبار به این محور در حوزه استحفاظی این اداره کل تخصیص یافته است.