شناسهٔ خبر: 142225 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خبر داد

ایمن سازی محور طالقان-هشتگرد در اولویت

بازدید میدانی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از طرح‌های عمرانی و راهسازی استان البرز مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از طرح‌های عمرانی و راهسازی استان البرز بازدید میدانی داشت و تأکید کرد نهضت ساخت مسکن فقط خاص پروژه‌های ساختمانی نیست و برآنیم نهضت ساخت در تمام پروژه‌های راهسازی و عمرانی اجرایی شود و محور طالقان-هشتگرد چهار فصل سال باز باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی البرز با حضور در پروژه‌های اولویت‌دار راهسازی از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی آن‌ها قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در جریان بازدید از پروژه طالقان-هشتگرد، این محور را از محورهای مهم گردشگری استان خواند و تأکید کرد: بر آنیم این محور مرتفع و کوهستانی در همه فصول سال باز باشد لذا ایمن‌سازی مسیر در اولویت قرار دارد.

وی افزود: بدین منظور حتی در برق‌رسانی آن نیز ورود کرده‌ایم و عملیات برق‌رسانی در حال تکمیل است و همچنین آنتن‌دهی تلفن همراه از دیگر ضروریات است که با هم‌افزایی میان دستگاهی شدنی است.

خالقی خاطرنشان کرد: تونل قطعه ۲ طالقان هشتگرد از لحاظ ارتفاع در کشور کم نظیر است که با پیگیری مستمر و دو شیفت کاری سعی در تکمیل آن داریم.

در این سفر یکروزه؛ یدالله امیری معاون مهندسی و ساخت، مرتضی عمادی مدیر حراست، رؤسای ادارات طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ راه و شهرسازی استان البرز نیز حضور داشتند و به اتفاق از پروژه‌های: احداث قطعه سوم محور اشتهارد-نجم آباد-نظرآباد، تونل طالقان هشتگرد و برق‌رسانی محور و نیز مسیر دسترسی محور نجم آباد نظرآباد به آزاد راه غدیر و پل روگذر راه آهن واقع در شهر هشتگرد بازدید کردند.