شناسهٔ خبر: 142265 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند ؛

نشست صمیمی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و معاونین با کارکنان این اداره کل برگزار شد

نشست صمیمی سرپرست اداره کل با همکاران راه و شهرسازی خراسان شمالی نشست صمیمی سرپرست اداره کل و معاونین با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در سالن آمفی تئاتر اداره کل در آستانه فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سید علی میرکریمی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند به مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: این نخستین جلسه عمومی کارکنان است که همکاران مسائل و مشکلات خود را مطرح می‌کنند و انشالله این نشست های صمیمی به صورت جداگانه هر کدام از معاونتها نیز برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: مسائل و مشکلات معیشتی در بین پرسنل زیاد است و انشالله با جدیتی که در بین پرسنل سراغ دارم بتوانیم با اولویت بندی مشکلات را تا حدودی حل و فصل کنیم.

میرکریمی تصریح کرد: کارها در حوزه راه و شهرسازی بسیار گسترده و تنوع کاری بالایی داریم و همه از یک خانواده هستیم و با همین اوضاع موجود بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

وی ابراز کرد: تکریم و حفظ حرمت ارباب رجوع از موارد مهمی است که همکاران باید به آن توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشند چرا که سرمایه ما مردم و شهروندان هستند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اضافه کرد : با همراهی و همدلی شما عزیزان می توان بر تمام مشکلات فائق شد و فضای اداری بیش از پیش برای استقبال از اربابان رجوع فراهم گردد.

سید علی میرکریمی در پایان افزود: در انجام همه امور باید خوب فکر کنیم تا خوب کار کنیم؛ خدماتی که شما ارائه می دهید و مورد استفاده عموم قرار می گیرد زمانی ارزشمند تر خواهد بود که توام با رعایت ادب و نزاکت و با گشاده رویی ، دقت و سرعت عمل بوده و در نهایت منجر به رضایت مندی مراجعین گردد .

وی در ادامه به امور رفاهی و معیشتی کارکنان پرداخت و گفت : از هیچ تلاشی برای رفاه و معیشت کارکنان فروگذاری نخواهیم کرد؛و مطمئنا وضعیت پرداختی ها بهتر از قبل خواهد شد.

گفتنی است در این نشست صمیمی سید علی میرکریمی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی پس از شنیدن سوالات و برخی نظرات و پیشنهادات همکاران ستادی اداره کل موضوعات، توصیه ها و مطالبی را در این نشست بیان کرد.