شناسهٔ خبر: 142337 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به زائرین اربعین حسینی صورت گرفت;

برگزاری جلسه هماهنگی سفر های اربعین در اداره کل راهداری جنوب کرمان

جلسه اربعین جنوب کرمان مدیر کل راهداری جنوب کرمان از برگزاری جلسه هماهنگی سفر های اربعین در اداره کل راهداری جنوب کرمان با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری جنوب کرمان)مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در جلسه هماهنگی سفر زائران اربعین حسینی به کربلای معلی ضمن تاکید بر تشدید نظارت بر عملکرد شرکت های مسافری از آغاز بکار دفتر نمایندگی این اداره کل در پایانه مسافری سبزواران جیرفت خبر داد.

محمودی در جمع انجمن شرکت های حمل و نقل و مدیران عامل شرکت های مسافر بری جنوب کرمان اظهار داشت: اربعین حسینی بعد از حج بزرگترین اجتماع مسلمین است که این امر وظیفه ما را در بحث جابجایی و حمل و نقل زائرین و همچنین ایمن سازی محور های مواصلاتی منتهی به مرز را دوچندان می کند.

وی ادامه داد: راه اندازی دفتر نمایندگی این اداره کل در پایانه مسافر بری سبزواران نیز جهت بالا بردن کیفیت خدمات مطلوب حمل و نقلی در ایام اربعین به زائرین اربعین حسینی است.

در معرض دید قرار دادن نرخ نامه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در ادامه گفت: شرکت های مسافر بری در این جلسه موظفه شدند نرخ نامه بلیت از مبدا مناطق جنوب کرمان به نقاط مرزی را در معرض دید مراجعه کنندگان و خریداران قرار دهند.

وی در رابطه با فروش بلیت اظهار داشت: شرکت ها موظف شدند که ۸۰درصد فروش خود را از طریق سایت های معتبر فروش بلیت و اپلیکیشن های موبایلی پیش فروش کنند.

وی از ممنوع بودن صدور صورت وضعیت دربستی در ایام اربعین گفت و ادامه داد : همچنین رانندگان بازنشسته نیز می توانند در صورت تمایل در این ایام فعالیت داشته باشند.