شناسهٔ خبر: 142338 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری خبر داد;

فعال بودن پروژه های روکش آسفالت در جنوب کرمان

روکش آسفالت جنوب کرمان معاون راهداری جنوب کرمان از فعال بودن پروژه های روکش آسفالت در در سطح راه های حوزه استحفاظی اداره کل راهداری جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری جنوب کرمان) وحید میرافضلی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از فعال بودن پروژه های روکش آسفالتی و حفاظتی در این منطقه خبر داد و افزود: در حال حاضر ۶۳ کیلومتر از محورهای حوزه راه های جنوب کرمان تحت این عملیات قرار دارد.

میرافضلی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: با توجه به نگهداری راه ها و حفاظت از جسم و بدنه جاده ها این اداره کل را برآن داشت با هزینه بیش از ۶۳میلیارد تومان ۶۳کیلومتر راه را روکش آسفالت و روکش حفاظتی کند.

میرافضلی در ادامه افزود: درحال حاضر ۱۵ کیلومتر از محور شریانی جیرفت_ سه راهی بم با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان عملیات روکش آسفالت، ۲۶ کیلومتر از محور جیرفت_ بلوک_فاریاب با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان نیز روکش حفاظتی اسلاری سیل در حال انجام است.

وی همچنین به اجرای ماسه آسفالت در محور رودبار_زهکلوت_ایرانشهر به طول ۱۷ کیلومتر و با هزینه ۳میلیارد و ۴۰۰میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: برای اجرای روکش آسفالت محورهای کهنوج_قلعه گنج_فنوج به طول ۱۸ کیلومتر در مجموع ۳۲میلیون و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.