شناسهٔ خبر: 142364 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد :

برگزاری میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان برای زائرین اربعین حسینی

برگزاری میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان برای زائرین اربعین حسینی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در راستای پاسخگویی به زائرین اربعین امسال، میز خدمت دایر کرد و به تشریح اقدامات و مصوبات این اداره در اجرای طرح اعزام زائرین پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با حضور عباس شرفی مدیر کل و معاون حمل و نقل هرمزگان، میز خدمتی در محل پایانه مسافربری خلیج فارس بندرعباس جهت پاسخگویی به زائرین محترم برگزار شد.

در خلال این جلسه عقد قرارداد فی مابین نماینده ستاد اجرایی فرمان امام وانجمن های صنفی مربوطه جهت اعزام ۳۰۱ زائر به مرز مهران انجام شد. سپس موکب داران محبان حضرت زهرا (ص) شهرستان قشم جهت تامین ناوگان برای اعزام معرفی شدند.

در ادامه جلسه، هماهنگی جهت اعزام مواکب مردمی جزیره قشم در دستور کار قرار گرفت. همچنین مکاتبه با انجمن صنفی شرکت‌های حمل ونقل مسافری در خصوص نامه ارسالی معاون سازمان برای اعلام میزان کمیسیون دریافتی شرکت ها به میزان ۷/۵ درصد در ایام انجام شد.

همچنین مقرر شد که کمیسیون ۵ درصدی شهرداری از صدور هرصورت وضعیت از تاریخ شروع طرح اعزام ناوگان به پایانه مرزی شلمچه برابر با نامه مدیر کل محترم دفتر امنیتی و انتظامی استانداری تا پایان طرح حذف گردد. در پایان تعداد اعزامی از پایانه های هرمزگان اعلام شد که در تاریخ ۲۸ مرداد ماه، ۴سفر _ ۱۴۳ مسافر تا مقصد پایانه مرزی شلمچه و ۱۳سفر _۴۴۷ مسافر به مقصد کل استان خوزستان عنوان شد.