شناسهٔ خبر: 142367 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد؛

۱۸۹۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن به بانک ملی در خراسان شمالی معرفی شده است

نهضت ملی مسکن خراسان شمالی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از معرفی ۱۸۹۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان به بانک ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه قرارگاه مسکن کشور با حضور نماینده وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل و هیآت مدیره بانک ملی کشور، معاونین وزارت و مدیران کل راه و شهرسازی استانها برگزار و چالش‌های پیش رو و اتخاذ راهکار و تصمیم مقتضی در خصوص طرح های نهضت ملی مسکن بررسی شد.

سیدعلی میر کریمی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: از ۱۸۹۰ واحد معرفی شده به بانک ملی، ۱۰۶۵ واحد مسکن شهری و ۸۲۵ واحد مسکن روستایی است.

وی اظهار داشت: از تعداد ۱۰۶۵ واحد مسکن شهری، ۹۹۱ واحد در قالب خود مالکین و ۷۴ واحد در قالب گروه های ساخت به بانک ملی در استان معرفی شده است.

میرکریمی افزود : براساس خروجی های اخذ شده از سامانه نهضت ملی مسکن، از تعداد ۱۸۹۰ واحد مجموعاً تعداد ۳۳۲ واحد انعقاد قرارداد انجام شده است و مابقی در حال تکمیل مدارک و مراجعه به بانک هستند.

گفتنی است در این جلسه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان به همراه معاونین و کارشناسان مربوطه و همچنین مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و مدیرعامل شعب بانک ملی استان به صورت ویدیو کنفرانس حضور یافتند.