شناسهٔ خبر: 142382 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز فراخوان تامین کامیون های باری برای همایش بزرگ اربعین

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان از آغاز فراخوان تامین کامیون های باری برای همایش بزرگ اربعین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان، داریوش موسیوند در این خصوص اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان با همکاری با ستاد توسعه بازسازی عتبات عالیات استان لرستان در خصوص تامین انواع کامیون های باری، تانکرحمل آب ، جرثقیل، اتوبوس و خودروهای سبک باری برای همایش بزرگ اربعین حسینی و انتقال تجهیزات و اقلام مورد نیاز موکب‌های لرستانی به کشور عراق فراخوان داده است.

وی ادامه داد: کلیه رانندگان و شرکت های حمل و نقل کالا استان درخواست می شود در صورت تمایل جهت هماهنگی و ثبت نام با شماره ۰۹۳۶۱۶۱۰۰۳۰ اقای عزیزی تماس بگیرند. 

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان بیان کرد: کلیه مجوزهای لازم برای عبور از مرز، خوابگاه رانندگان و پذیرایی توسط ستاد عتبات عالیات انجام میگیرد.

موسیوند تصریح کرد: کلیه رانندگانی که قصد شرکت در این کار معنوی را دارند، می توانند به تعداد صندلی های کابین خودرو ، اعضای خانواده خود را با هماهنگی ستاد و دارا بودن مدارک لازم را به همراه داشته باشند.