شناسهٔ خبر: 142452 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعلام نرخ مصوب جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی در خراسان جنوبی

حاجی صفری.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعلام نرخ مصوب جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی (ع) در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، محمد حاجی صفری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی گفت: پیش فروش بلیت اینترنتی سفرهای اربعین به مقصد پایانه‌های مرزی از طریق وب سرویس های فروش بلیت شرکتهای حمل و نقل مسافر استان به نشانی www.payaneha.ir و www.payaneha.com انجام می شود.

حاجی صفری در ادامه به اعلام نرخ جابجایی زائرین با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری اتوبوسی بصورت بلیت فروشی اشاره کرد و افزود: نرخ مصوب اعلام شده از سوی ستاد مرکزی، جهت اطلاع رسانی متقاضیان در محل پایانه های مسافربری استان نصب شده است.

وی افزود: اربعین امسال نیز همانند سنوات گذشته، نظارت های لازم بر نحوه عملکرد شرکتهای حمل و نقل، رانندگان و ناوگان با استفاده از سامانه های دراختیارسازمان راهداری و حمل و نقل و جاده ای صورت می پذیرد.

حاجی صفری یادآور شد: برای جابجایی و انتقال زائرین اربعین حسینی، از حداکثر ظرفیت ناوگان اتوبوسی استان اعم از ناوگان حمل و نقل عمومی و در اختیار کارخانجات، ادارات، شرکتها و ... به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین محترم استفاده می شود.

وی با اشاره به ممنوعیت صدور صورت وضعیت دربستی در ایام اجرای طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به زائرین اعزامی از طریق هیأت‌های مذهبی، پایگاه‌های بسیج، ادارات، تشکل‌های مردم نهاد و غیره، امکان اعزام زائرین به صورت گروهی با صدور صورت وضعیت عادی و رعایت نرخ مصوب ابلاغی اربعین از طریق سامانه های در اختیار فراهم شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی  در پایان خاطرنشان کرد: زائرین محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ ارسال و یا با شماره ۳۲۳۱۹۰۰۰ تماس بگیرند.