شناسهٔ خبر: 142460 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت آغاز هفته دولت؛

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

علیرضا قاری قرآن - اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.   

 متن پیام به شرح زیر است:  

بسم الله الرحمن الرحیم   

خدمت به خلق، خدمت به خداست. امام خمینی (ره)  

هفته اوّل شهریورماه هر سال با نام هفته دولت، تجدید خاطره‌ای ماندگار از فداکاری‌های پیشگامان راستین انقلاب اسلامی و یادمانی پایدار از تجلی حقیقی ایثار و شهادت است.  

پیوند یاد شهیدان سرافراز، رجایی و باهنر با ایام هفته دولت و خاطره اتحاد ارزشمند و تاریخی ملت انقلابی و دولت مردمی، میراثی معنوی و جاودانه است تا با تجلیل و قدردانی، از منش و روش صادقانه آن خدمتگزاران خدوم بیاموزیم و از دستاوردهای ارزشی و انقلابی، پاسداری نماییم.  

اینجانب ضمن نکوداشت یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر، فرا رسیدن آغاز هفته دولت و پیشاپیش روز کارمند را به همه دولتمردان و کارگزاران متعهد و بویزه یکایک کارکنان و کارمندان خدمتگزار و همکاران گرانقدر در مجموعه بزرگ راه و شهرسازی، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان، برای همگان و از جمله این دولت دلسوز و مردمی در دستیابی به اهداف بلند، پیشرفت، عزت، اقتدار و اعتلای روزافزون، با همت و حمایت مردم صبور و هدایت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، موفقیت‌های روزافزون آرزومندم.