شناسهٔ خبر: 14252 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی فارس مطرح کرد:

حمایت راه و شهرسازی از سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس/ ۷۰ درصد هیئت مدیره قبلی ابقاء شدند

فارس عشایری مدیرکل اداره راه و شهرسازی فارس ضمن تأکید بر حمایت این اداره‌کل از سازمان نظام مهندسی استان بیان کرد: تلاش ما برای افزایش همکاری‌های متقابل بین دو نهاد ادامه خواهد داشت.

هوشنگ عشایری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: اعطای اعتبارنامه‌های برگزیدگان انتخابات نظام مهندسی ساختمان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد. اعطای این حکم به عزیزان منتخب را گرامی می‌داریم و شروع رسمی دوران فعالیتشان در سازمان نظام مهندسی را تبریک می‌گوییم.

وی اضافه کرد: در این مراسم حکم ۱۵ نفر به عنوان عضو اصلی و هفت نفر به عنوان عضو علی‌البدل از سوی دکتر مظاهریان به برگزیدگان اعطا و مباحثی درباره ساختار، نقش و وظیفه نظام مهندسی در جامعه فنی و اجتماعی مطرح شد.

عشایری با اشاره به مشکلات ایجاد شده در انتخابات دور اول نظام مهندسی گفت: با وجود این مشکلات و برگزاری مجدد انتخابات ولی تجربه خوبی را در برگزاری دستی این انتخابات با کنترل تشخیص هویت الکترونیکی به دست آورده و توانستیم در کمترین زمان ممکن بدون بروز هیچ‌گونه خطا و اشتباهی نتایج را اعلام کنیم که موفقیتی بزرگ برای ما به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: ما با استفاده از مجربین شمارش آراء در انتخابات شوراها موفق به اعلام نتایج، سه ساعت پس از پایان انتخابات شدیم که هیچ‌گونه اعتراض و شکایتی را نیز به همراه نداشت.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان فارس با بیان اینکه ۷۰ درصد هیئت مدیره فعلی استان همان افراد قبلی هستند گفت: همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی فارس با نظام مهندسی در دوره‌های قبلی بسیار خوب و کارآمد بود، امیدواریم این روند در دوران جدید نیز ادامه داشته باشد.

عشایری در پایان حمایت رسمی این اداره را از سازمان نظام مهندسی اعلام کرد و گفت: اداره‌کل استان تمامی تلاش خود برای ارتقای روابط بین دو نهاد به کار خواهد گرفت./

نظر شما