شناسهٔ خبر: 142609 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی حدود ۵ هزار واحد مسکن طی هفته دولت در مازندران

علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: در هفته دولت امسال حدود ۳ هزار واحد مسکن به بهره‌برداری و هزار و ۸۳۶ واحد کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت نماد تجلی وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: بی‌شک همه ما باید با تاسی از این شهیدان والامقام و با بهره‌گیری از تلاش و کوشش این عزیزان، در مسیر رشد و پیشرفت ایران اسلامی گام برداشته و زمینه‌های توسعه روز افزون کشور در حیطه‌های مختلف به ویژه حوزه راه و شهرسازی را فراهم کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی این اداره کل در هفته دولت، افزود: در هفته دولت امسال هزار و ۸۶ واحد (مسکن مهر) در شهرهای ساری، چالوس، نکا، رامسر، شیرگاه، بابل، فریدونکنار افتتاح می‌شود.

دیوسالار افزود: هزار و ۸۳۶ واحد مسکن در شهرهای آمل(۱۰۰۰ واحد)، خنارآباد ساری(۳۰۰ واحد)، محمودآباد(۲۰۰ واحد)، رویان(۲۰۰ واحد) و شیرگاه(۱۳۶ واحد) در طرح نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت حدود ۱۱ هکتار در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

وی گفت: هزار و ۸۲۶ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی و بافت فرسوده شهری در شهرهای ساری، آمل، قائمشهر، بهشهر و بابلسر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تعریض و بهسازی و آسفالت باند شرقی محور بهشهر - بندرامیرآباد، تعریض و بهسازی و آسفالت محور قائم شهر - کیاکلا - بهنمیر باند غربی، تعریض و بهسازی و آسفالت باند شمالی محور آمل- بابل قدیم، تکمیل و تعریض پل رودخانه ای عبداله آباد محور نور- چمستان - آمل در باند شرقی، تکمیل پل فرح آباد ساری با اعتبار هزار و ۵۰۶ میلیارد ریال را از پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت برشمرد.

دیوسالار از افتتاح پروژه مجتمع اداری سردار شهید هاشمی شهرستان سیمرغ با اعتبار بیش از ۱۹۱ میلیار ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: محوطه زمین این پروژه به طول هزار و ۷۵۰ مترمربع بوده و محوطه‌سازی ۶۴۰ مترمربع و دیوارکشی به طول ۱۴۰ مترمربع انجام شده است.