شناسهٔ خبر: 142682 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن؛  

زمین برای ساخت ۹۱۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهر آران و بیدگل جانمایی شد

امیر حسین عصارزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل گفت: زمین مورد نیاز برای احداث ۹۱۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر آران و بیدگل جانمایی شده است.  

امیرحسین عصارزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ با بیان اینکه برای طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر آران و بیدگل، نوش آباد و ابوزیدآباد اقداماتی انجام شده است، اظهار کرد: در شهر آران و بیدگل ۹۱۰ نفر از متقاضیان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن واریز وجه داشتند که در سه منطقه زمین برای این متقاضیان جانمایی شد.   

وی اضافه کرد: براین اساس برای پروژه منطقه مسعود آباد با ۱۵۰ واحد، پروژه منطقه الماس با ۱۸۰ واحد و پروژه منطقه احمدآباد با ۵۸۰ واحد، زمین تامین شده است.   

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه مراحل الحاق زمین منطقه احمدآباد با سرعت پیگیری شد اما بدلیل وجود معارض با چالش‌هایی مواجه است، افزود: اگر نتوانیم در این منطقه برای نهضت ملی مسکن زمین تامین کنیم، زمینی دیگر در منطقه میدان حمزه‌ای در نظر گرفته شده است که الحاق آن به محدوده شهری در مراحل نهایی بوده و به لطف خدا از این طریق برای متقاضیان زمین تامین خواهد شد.   

عصارزاده با بیان اینکه پروژه ۱۰۰ واحدی در شهر نوش آباد با تلاش‌های بعمل آمده ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا سال آینده تکمیل و در اختیار متقاضیان این شهر قرار داده شود.  

وی با اشاره به اینکه به ۷۹ نفر از متقاضیان شهر نوش آباد نیز زمین بصورت مشاع اختصاص یافته است، افزود: در شهر ابوزید آباد در 3 مقطع زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته لذا به همه متقاضیان حائز شرایط و تایید شده در این شهر زمین تحویل شده و بعضا در مرحله اجرای سقف هستند همچنین مبحث تامین خدمات نیز در دست پیگیری است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه درخصوص باز آفرینی شهری و رفع مشکل معابر فاقد آسفالت بافت فرسوده بیان کرد: در سال گذشته نزدیک به ۱۰۰ تن قیر برای نوش آباد و ۵۰ تن قیر برای سفیدشهر تخصیص یافت همچنین برای شهرهای آران و بیدگل و ابوزید آباد نیز قیر مناسبی تخصیص یافت و معابر بسیار زیادی در این شهرها آسفالت شد.