شناسهٔ خبر: 142688 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان؛

۵۱۹ متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان چادگان تایید نهایی شدند

شهاب ایمری رییس اداره راه وشهرسازی چادگان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان از تایید نهایی ۵۱۹ متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.  

شهاب ایمَری رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ با اشاره به اینکه شهرستان چادگان شامل ۲ شهر رُزوِه و چادگان است، اظهار کرد: یک هزار و ۶۷۷ نفر در شهرستان چادگان در طرح نهصت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار و ۲۶۶ نفر از شهر چادگان و ۴۱۱ نفر از شهر رزوه بودند.   

وی با بیان اینکه درخواست ۵۷۲ متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر چادگان رد شده است، ادامه داد: درخواست ۱۸۹ نفر از متقاضیان نیز در حال بررسی است و تاکنون بیش از ۳۹۰ نفر متقاضی طرح در چادگان تایید شدند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان افزود: از تعداد ۴۱۱ نفر ثبت نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن در رزوه ۵۴ متقاضی در انتظار بررسی هستند و درخواست ۱۸۴ نفر از آنان رد شده است و ۴۰ نفر انصراف دادند.   

ایمری با بیان اینکه ۱۲۱ متقاضی نهضت ملی مسکن در رزوه تایید نهایی شدند، خاطرنشان کرد: در مجموع تاکنون ۵۱۹ متقاضی نهضت ملی مسکن در ۲ شهر چادگان و رُزوه تایید ودرسامانه به ثبت نهایی رسیده است.