شناسهٔ خبر: 142702 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

عطاء اله اکبری.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان طی پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.   

 متن پیام به شرح زیر است:  

بسم الله الرحمن الرحیم   

خدمت به خلق، خدمت به خداست. امام خمینی (ره) 

هفته اول شهریور ماه به سرخی خون خادمان کبیر و بزرگوار عرصه علم و ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت و روز چهار شهریور ماه به نام روز کارمند مزین گشته است. 

هفته دولت فرصتی است ارزشمند برای تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهداء گرانقدرمان بویژه شهیدان رجایی و باهنر که برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی از جان عزیز خویش مایه گذاشتند؛ این هفته نمادی است از وحدت مردم و دولت که سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، تماماً وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است. 

روز کارمند نیز، تجلیل از انسان‌ های شایسته ‌ای است که هدف‌ شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است، آنان که همه همت و تلاش شان، گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

اینجانب ضمن نکوداشت یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر، فرا رسیدن آغاز هفته دولت و پیشاپیش روز کارمند را به همه دولتمردان و کارگزاران متعهد و بویزه یکایک کارکنان و کارمندان خدمتگزار و همکاران گرانقدر در مجموعه بزرگ راه و شهرسازی، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان، برای همگان و از جمله این دولت دلسوز و مردمی در دستیابی به اهداف بلند، پیشرفت، عزت، اقتدار و اعتلای روزافزون، با همت و حمایت مردم صبور و هدایت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، موفقیت‌های روزافزون آرزومندم.