شناسهٔ خبر: 142723 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت صورت می پذیرد؛

بهره برداری از ۱۲۱پروژه راهداری در گیلان

راه روستایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اعلام کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۲۱پروژه راهداری با اعتباری معادل ۸۷۱۶میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان), غلامعلی نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت این اداره کل ۱۲۱پروژه در حوزه راهداری که معادل ۸۷۱۶ میلیارد ریال صرف آنها شده را تقدیم مردم استان خواهد کرد.

وی ضمن اشاره به انجام ۵۷پروژه راه های روستایی بیان داشت: با اعتبار ۲۹۵۲میلیاردریال ۱۲۹ کیلومتر از این راه ها بهسازی و آسفالت شدند.

نیک فهم در رابطه با روشنایی محورها گفت: با هزینه ۴۳۰میلیارد ریال در قالب شش پروژه و جمع ۴۰/۸کیومتر روشنایی طولی، همچنین با صرف ۳۴میلیارد ریال ۷فقره روشنایی نقطه ای انجام شده است.

وی همچنین در راستای ارتقای ایمنی تردد اظهار داشت: برای ۳پروژه به طول ۱۶ کیلومتر نصب حفاظ ایمنی(گاردریل و نیوجرسی) ۲۸۳ میلیارد ریال و برای ۵۴۰ کیلومتر خط کشی نیز ۸۱ میلیارد ریال هزینه شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان تصریح کرد برای احداث پل و ابنیه فنی(۱۵دستگاه در قالب ۱۵پروژه) ۹۶۱ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.