شناسهٔ خبر: 142766 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی خوزستان تاکید شد:

خدمت رسانی به زوار اربعین با بهره گیری از تمام ظرفیت ها

شورای هماهنگی در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خوزستان بر خدمت رسانی به زوار اربعین با بهره گیری از تمام ظرفیت های دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی (زیر مجموعه وزارت متبوع در استان )که به مناسبت هفته دولت سال جاری و آمادگی برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی برگزار شد؛ گفت: امسال افتخاری نصیبم شد که از فاصله‌ای کوتاهتر خادم زوار سیدالشهدا و ابوالفضل العباس باشم و این فرصت را به همراه همکاران مغتنم می شماریم و با تمام ظرفیت برای خدمت گزاری به زوار اربعین حسینی اعلام آمادگی می کنیم.

بیات منش با اشاره به در پیش بودن رویداد بزرگ اربعین و ضرورت خدمات‌رسانی به خیل عظیم شهروندانی که مشتاق مشارکت در این مراسم هستند، گفت: امیدواریم بتوانیم تمهیدات لازم را در حوزه حمل و نقل برای خدمت‌رسانی به زوار فراهم کنیم.

وی با اعلام اینکه مسئولیت حمل و نقل زوار اربعین بر عهده مجموعه ماست، اظهار داشت: همکاران ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره کل راه آهن جنوب و زاگرس می‌بایست به شکل شایسته‌ای با تمام توان این ماموریت خود را به سرانجام برسانند.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: در این مدت باید با تمام ظرفیت پای کار باشیم تا پذیرای زوار امام حسین (ع) از سراسر کشور باشیم.

بیات منش با تاکید بر مدیریت صحیح منابع انسانی در خصوص خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی تصریح کرد: باید به بهترین نحو نیروی انسانی مورد نیاز را تامین کنیم تا به کمک سازمان‌هایی که بیشترین مشغله را دارند در ایام اربعین مدد رسانی کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: صمیمانه امیدواریم ارائه این خدمات بتواند موجبات رضایت شهروندان و علاقمندان برای مشارکت در رویداد عظیم اربعین را فراهم کند.

وی در ادامه خواستار نشست های مداوم اعضای شورا برای هماهنگی بیشتر تا ایام اربعین شد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: با تکمیل زیرساخت‌های لازم در مسیر اربعین شاهد زیارتی سهل و شیرین برای زوار باشیم.

در ادامه محمد جولانژاد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، با ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط این اداره کل برای تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی اظهار داشت: وظایف این اداره کل در برگزاری مراسم باشکوه اربعین در سه حوزه بهسازی راه‌ها، حمل و نقل و جابجایی مسافر و ایجاد زیرساخت‌ها در پایانه های چذابه و شلمچه است.

وی با اشاره به اینکه هیچ محور شریانی در استان نیست که یک اکیپ بهسازی در آن مشغول نباشد، اظهار داشت: شرایط محورهای منتهی به دو مرز شلمچه و چذابه بسیار مطلوب و ایمن است.

جولانژاد گفت: هر آنچه که ستاد ویژه اربعین استان و کشور مصوب و مکلف کردند را عملیاتی کرده ایم.

در ادامه مدیران ادارات کل و سازمانهای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی هر کدام بصورت جداگانه گزارشی از فعالیت ها و اقدامت خود را ارائه کردند.