شناسهٔ خبر: 142774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد: 

تکمیل مدرسه خیرساز صالح آباد نیازمند تامین اعتبار است

مرتضی فولادی- نجف اباد - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: تکمیل مدرسه خیرساز در صالح آباد به هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.  

 مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان با اشاره به اینکه مدرسه خیرساز در صالح آباد از پروژه‌های فعال بازآفرینی شهری نجف آباد است، اظهار کرد: زمین این مدرسه توسط فردی خیر تامین شده و تا مرحله نماکاری این پروژه را انجام داده است همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز با تخصیص اعتبار ۱.۶ میلیارد تومان ادامه نازک کاری پروژه را در دست اجرا دارد.  

وی تصریح کرد: برای تکمیل این مدرسه به اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان نیاز است تا با تامین آن، مدرسه‌ای که بعنوان ضرورت و نیاز دانش آموزان این منطقه است به بهره‌برداری برسد.   

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد پروژه فرهنگسرای آیت الله عالم نجف آبادی را از دیگر پروژه های بازآفرینی این شهرستان برشمرد و گفت: پروژه فرهنگسرا هم اینک با مشارکت شهرداری در دست اجرا بوده و در مرحله سفت کاری بنا است.  

به گفته وی، این فرهنگسرا دو هزار و ۱۰۰ متر مربع زیربنا دارد و بصورت سالن های چند منظوره در حال ساخت است.   

فولادی خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در شهرستان نجف آباد طرح های آماده سازی ۶۴ هکتار اراضی در مهردشت، ۱۴ هکتاری در علویجه، چهار هکتار در دهق و ۱۰ هکتار اراضی نهضت ملی مسکن شهر نجف آباد و سایر طرح‌های در دست اجرا را دارد.