شناسهٔ خبر: 142776 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سومین شهرستان پرجمعیت استان اصفهان انجام شد؛

تخصیص پروژه به ۶۴۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نجف آباد

مرتضی فولادی رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان نجف اباد برای ۶۴۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نجف آباد، تخصیص پروژه انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: تخصیص پروژه برای ۶۴۰ متقاضی نهضت ملی مسکن شهرستان نجف آباد از دو هزار و ۲۵۰ متقاضی پالایش شده انجام شده است.  

وی افزود: ۹۴۰ نفر از متقاضیان این طرح واریز وجه کرده اند و کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نجف‌آباد، بیش از ۱۵ هزار نفر بوده‌اند.  

وی در ادامه به تفکیک آمار متقاضیان شهرهای مختلف شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن پرداخت و گفت: در شهر نجف آباد، هشت هزار و ۹۱۱ نفر ثبت نام کرده‌اند که هزار و ۳۱۳ نفر واجد شرایط هستند و در شهر دهق هم ۴۵۶ نفر از ۱ هزار و ۲۸۶ ثبت نامی، واجد شرایط شناخته شدند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد ادامه داد: در شهر علویجه نیز از ۱ هزار و ۲۳۰ ثبت نامی، ۲۴۸ نفر و در شهر گلدشت هم، ۲۲۴ نفر از ۳ هزار و ۶۴ متقاضی، حائز شرایط شده‌اند.  

وی با بیان اینکه در شهر جوزدان، از ۶۲۲ ثبت نامی، ۱۰ نفر واجد شرایط شدند و در شهر کهریز سنگ فقط دو نفر از ۴۴ ثبت نامی واجد شرایط بوده اند اظهار کرد: برای متقاضیان واجد شرایط شهرهای کهریزسنگ و جوزدان، پیش بینی تخصیص زمین در شهرهای نجف آباد و گلدشت در نظر گرفته شده است.  

فولادی عنوان کرد: احداث ۵۷۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شمال شهر نجف آباد در دست اقدام است که زمین آن از زمین های مازاد دستگاه های اجرایی بوده و کاربری آن از کشاورزی و باغی به مسکونی تعیین کاربری شده و در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۳۶ درصدی است.  

به گفته وی زیربنای این پروژه ۹۲ هزار مترمربع است و در قالب ۱۷ بلوک احداث می‌شود.  

شهرستان نجف آباد، سومین شهرستان پرجمعیت استان اصفهان با حدود ۳۵۰ هزار نفر جمعیت است.