شناسهٔ خبر: 142780 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خبر خوش برای واجدان شرایط مسکن نطنز

آغازتسطیح و آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن شهر نطنز

حامد موحدی ،نطنز تسطیح و آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن شهر نطنز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حامد موحدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز گفت: تسطیح و آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن شهر نطنز در زمینی به مساحت ۱۱.۵ هکتار پیش بینی و طرح تفکیکی آن تهیه شده است.  

وی با بیان اینکه ساخت هزار و ۱۶ واحد مسکونی در این سایت پیش بینی شده است افزود: طبق تفاهم نامه، زمین مورد نظر برای اجرای آماده سازی تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نطنز شد.  

موحدی اظهار کرد: از دو هزار و ۸۸۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نطنز، هزارو ۹ نفر واجد شرایط شدند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی نطنز افزود: با توجه به کوهستانی بودن شهر نطنز و وجود قنات ها و مسیل، تأمین زمین برای اجرای این طرح، مشکلاتی داشت که با پیگیری ها، ۱۱.۵هکتار زمین شامل ۴.۳ هکتار الحاق به محدوده، ۱.۹ هکتار زمین داخل محدوده و ۵.۳ هکتار از زمین ها در مالکیت شهرداری نطنز تأمین و طرح تفکیکی تهیه و در کمیسیون ماده ۵ تأیید و ابلاغ شد.    

وی اضافه کرد: براساس ضوابط طرح جامع شهر نطنز، ساخت هزارو ۱۶ واحد در طرح نهضت ملی مسکن در چهارطبقه برروی پیلوت و هر طبقه، دو واحد است.  

موحدی افزود: همچنین ۷.۷ هکتار زمین های جهادکشاورزی الحاق به محدوده و تعیین کاربری شده و در حال تهیه طرح تفکیکی ویژه تخصیص طرح نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستیم.  

شهر نطنز با ۱۵ هزار نفر جمعیت در ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.