شناسهٔ خبر: 142814 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۱۰ هزار زائر اربعین طی شبانه روز گذشته از مرز مهران تردد کردند

تردد مرز مهران مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام در خصوص آمار تردد زوار عتبات عالیات از پایانه مرزی مهران گفت: ۱۱۰ هزار و ۱۷۱ زائر اربعین حسینی طی شبانه روز گذشته از مرز مهران تردد کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور  اظهار کرد: از این تعداد زائر ۱۱ هزار و ۵۱۸ نفر ایرانی و ۲۴۶ مسافر خارجی از مرز مهران وارد کشور شده اند.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی( شبانه روز گذشته) ۹۶ هزار و ۳۶۰ مسافر ایرانی و ۲هزار و ۴۷ مسافر خارجی از طریق مرز مهران از کشور خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام یادآور شد: هم اکنون تردد مسافران اربعین حسینی(ع) از مرز بین المللی مهران به عتبات عالیات به صورت روان و با سهولت در حال انجام است.

چشمه خاور با اشاره به تلاش راهداران اداره کل در سطح جاده های استان جهت سهولت در تردد زائران در ایام اربعین، تاکید کرد: این ایام اولویت اصلی در تمامی معاونت‌ ها به خصوص حوزه‌های راهداری و حمل و نقل و ادارات شهرستانی بر ایمن سازی و بروز رسانی محورهای اصلی مسیر تردد زائران متمرکز است و مجموعه این اداره کل نهایت تلاش را بکار خود را در این خصوص جهت تسهیل و سهولت در تردد زائران بکار خواهند گرفت.