شناسهٔ خبر: 142849 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود) هفته دولت را تبریک گفت

سفر هاشمی، استاندار سمنان و با حضور امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) به شهرستان شاهرود مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود)هفته دولت را تیریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شرق سمنان)امیر عمیدی مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود) با صدور پیامی هفته دولت را تبریک گفت.

در این متن این پیام آمده است: شهادت شهیدان رجایی و باهنر به دست کوردلان وطن فروش نه تنها خدشه ای در مسیر شکوفایی و بلوغ انقلاب اسلامی وارد نکرد بلکه این بزرگواران با نثار خون خود پایه های نظام اسلامی را مستحکم تر ساختند. در این راستا دوم تا هشتم شهریورماه مصادف با "هفته ی دولت" فرصتی است مغتنم بدانیم در جایگاه خدمتگزاران نظام و انقلاب، عهده دار چه امانت گرانبهایی هستیم . یقیناً تبیین خدمات و دستاوردهای دولت از مهمترین وظایفی است که بر عهده خدمتگزاران مردم است و هفته دولت مجالی برای این مهم به شمار می رود تا در برنامه‌ریزی ها با دغدغه مندی به آن توجه شود . اینجانب به عنوان خادم مردم، فرارسیدن هفته دولت را به تمامی مردم شهید پرور و دستگاه های مختلف اجرایی استان سمنان تبریک عرض می کنم و امیدوارم خداوند منان توفیقی عنایت فرمایند تا در سایه ی منویات مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) و تلاش تمامی همکارانم بتوانیم خدمات روزافزونی به مردم شریف داشته و همچنان در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس اسلامی حرکت کنیم.