شناسهٔ خبر: 142876 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان:

زائرین اربعین در محل پایانه مسافری بوشهر بدرقه شدند

زائرین اربعین در محل پایانه مسافری بوشهر مراسم بدرقه زائرین اربعین حسینی (ع) به سمت مرز شلمچه در محل پایانه مسافربری شهید بشکوه شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) مراسم بدرقه زائرین اربعین حسینی (ع) به سمت مرز شلمچه در محل پایانه مسافربری شهید بشکوه شهر بوشهر برگزار شد.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان بوشهر در حاشیه مراسم بدرقه ۱۰۰ زائر اربعینی بوشهر گفت: خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی افتخار بزرگی است که هر ساله نصیب همکاران ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای می‌شود.

وی با اشاره به نظارت های میدانی کارشناسان این اداره کل در جاده ها، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و پایانه‌های مسافربری یادآور شد: میز خدمت تسهیلات سفر اربعین هم در پایانه بوشهر آماده پاسخگویی به زائران است.

اخترشناس با بیان اینکه اولویت این اداره کل از ۲۷ مرداد تا ۲۵ شهریورماه اعزام ایمن زائران به مرز شلمچه می باشد.عنوان کرد: از ابتدای این طرح تاکنون ۳ هزار و ۴۵۳ نفر در قالب ۱۵۷ سرویس از استان بوشهر به مرز شلمچه اعزام شده اند.

وی تصریح کرد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران فروشی مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ به صورت شبانه روزی منعکس کنند تا در اسرع زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

گفتنی است در این مراسم که صالح رحیمی فرماندار بوشهر، نیک روش رییس شورای شهر بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین یوسف جمالی مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، عبدالرضا مطاف رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات حضور داشتند، با آئین سنج و دمام، چاووش خوانی و توزیع بسته های فرهنگی، ۱۰۰ نفر از زائران بوشهر در قالب ۳ دستگاه اتوبوس به سمت کربلای معلّی اعزام شدند.