شناسهٔ خبر: 142982 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت انجام می‌شود؛

تکمیل وافتتاح پل طریز آباد شهرستان تفرش بعد از ۱۶ سال

پل طریزآباد مدیر کل راه وشهرسازی استان مرکزی گفت: با کار جهادی در دولت انقلابی پروژه نیمه تمام و برزمین مانده پل طریز آبادشهرستان تفرش بعد از ۱۶ سال دردهفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( استان مرکزی)، حمید انعامی مدیر کل راه وشهرسازی استان مرکزی گفت: پل طریز آباد در شهرستان تفرش از جمله پروژه های عمرانی نیمه تمام و بر زمین مانده از سنوات گذشته بود که تکمیل وافتتاح آن با جدیت در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی افزود: با کار جهادی در دولت انقلابی، طی اقدامات کارشناسی شده و پیگیری و بازدید با مقامات استانی وکشوری از این پروژه نیمه تمام و جذب اعتبارات لازم از اعتبارات استانی و همچنین سفر ریاست محترم جمهور، این پل درهفته دولت به بهره برداری می رسد.

مدیر کل راه وشهرسازی استان مرکزی درخصوص مشخصات فنی پروژه بیان داشت:  کل مسیر آماده سازی شده در این قطعه که در محور تفرش-آشتیان قراردارد به طول ۱۲۰۰متر وعرض ۹ متر است.

 وی ادامه داد: این پل قسمتی از مسیراست که  به طول۶۰ متر  و عرض ۱۰ متر  با ۳ دهانه ۲۰ متری بر روی رودخانه موجود احداث شده است.

مدیر کل راه وشهرسازی استان مرکزی درخصوص دیگر مشخصات پروژه بیان داشت: برای آماده سازی این قطعه میزان ۸۴ هزار متر مکب خاک برداری، ۶۰ هزار متر مکب خاک ریزی، ۳هزار۹۶متر مکعب بتن ریزی و ۱۹۷ تن آرماتوربندی انجام شده است.

وی افزود:برای افتتاح این قطعه، اعتباری درحدود ۱۶۰.۰۰۰ میلیون ریال صرف شده است.