شناسهٔ خبر: 142986 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولان استانی انجام شد؛

اتصال دو شهرستان داراب و نی ریز با آغاز عملیات اجرایی محور روستایی بنه کلاغی

اتصال دو شهرستان داراب و نی ریز با آغاز عملیات اجرایی محور روستایی بنه کلاغی دو شهرستان داراب و نی ریز با آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث یک محور روستایی به همدیگر متصل می شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس امروز، در آیین کلنگ زنی ساخت راه روستایی محور روستای بنه کلاغی که با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس، نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در شهرستان برگزار شد، گفت: در راستای برطرف سازی مشکلات عبور و مرور روستاییان شهرستان های داراب و نی ریز،  کلنگ محور روستای بازرگان به بنه کلاغی به طول ۱۴ کیلومتر به زمین خورد که عملیات خاکی آن آغاز و در ۶ کیلومتر از مسیر عملیات احداث ابنیه فنی راه انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان اجرا خواهد شد، گفت: با انجام عملیات بسترسازی و خاکبرداری این محور امیدواریم تا دو سال آینده شاهد بهره برداری و عبور و مرور ایمن و روان از این مسیر باشیم.

راستیاردر پایان سخنان خود گفت: با عملیات اجرایی تکمیلی این شبکه در آینده و تعریف پروژه های احداثی در ادامه مسیر، دسترسی جدیدی از استان فارس به هرمزگان ایجاد می شود.