شناسهٔ خبر: 143021 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به شهرستان شادگان پیگیری شد؛

تامین زمین برای تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شادگان

ببینید|بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از پروژه های مسکن مهر شادگان در سفر مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان و جمعی از معاونین به شهرستان شادگان برخی از مشکلات تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن مرتفع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، در سفر مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، به همراه جمعی از معاونین به شهرستان شادگان در خصوص رفع مشکلات و موانع پیشبرد برخی از پروژه‌های راه و شهرسازی در این شهرستان تصمیم‌گیری شد.

بازدید از مسکن مهر ۴۴ واحدی فرهنگیان آموزش و پرورش، پروژه احداث مسجد مسکن مهر، زمین ۸ هکتاری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و زمین‌های. مازاد برخی ادارات برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان و پروژه های راهسازی از جمله برنامه های سفر یک روزه به شهرستان شادگان بود.

در طی این سفر از محل های در نظر گرفته شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بازدید میدانی به عمل آمد و ضمن بررسی روند اجرایی پروژه‌های عمرانی این شهر و مسائل و مشکلات موجود جهت رفع موانع اجرایی راهکارهای عملی ارائه شد.

بیات منش در حاشیه این سفر اظهار کرد: برای اتمام و تکمیل مسکن مهر در شهرستان پیگیری های ویژه ای را انجام خواهیم داد و از تمام ظرفیت های مان برای اتمام پروژه های مسکن مهر در این شهرستان بهره می بریم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن یکی از برنامه‌های اصلی دولت است که تعهد داریم برای تمامی متقاضیان فعال در شهرستان زمین تامین کنیم.

وی تصریح کرد: برای تامین مسکن مردم از تمامی راه‌های قانونی خود استفاده خواهیم کرد و با تعامل و همفکری با دستگاه‌های خدمات رسان پروژه‌های مسکن مهر را به اتمام خواهیم رساند.

در ابتدای این سفر نیز رضا شاوردی، رئیس اداره راه و شهرسازی شادگان، گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه های راه و شهرسازی شهرستان ارائه کرد.