شناسهٔ خبر: 143074 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راه های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان خبر داد؛

اتمام عملیات اجرایی دو پروژه راهداری در شهرستان‌های شهرضا و دهاقان

اتمام عملیات اجرایی دو پروژه راهداری در شهرستانهای شهرضا و دهاقان معاون فنی و راه های روستایی از اتمام عملیات آسفالت راه روستایی هونجان- گرموک شهرستان شهرضا و علی آباد – جنبزه شهرستان دهاقان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، سعید خدابخشی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان اظهار کرد: عملیات ساخت قطعه ۱ محور هونجان – گرموک شهرستان شهرضا در راستای مشکلات فراوانی که برای تردد مردم منطقه در فصل تابستان و زمستان بوجود آمده بود با انجام زیرسازی و ساخت ابنیه فنی انجام شد.

وی با اشاره به اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی این پروژه تصریح کرد: عملیات ساخت قطعه اول محور روستایی هونجان - گرموک به طول ۶ کیلومتر از تیرماه سال گذشته آغاز و مردادماه سال جاری به پایان رسید.

خدابخشی خاطر نشان کرد: جاده علی آباد – جنبزه شهرستان دهاقان به طول ۱۴۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان و تخصیص قیر توسط بسیج سازندگی به پایان رسید.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان هدف از اجرای این پروژه را ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده‌ها و رضایتمندی مردم عنوان کرد.