شناسهٔ خبر: 143102 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور؛

آیین افتتاح ۲ هزار و ۹۳۹ واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی برگزار شد

افتتاح ۲ هزار و ۹۳۹ واحد مسکونی شهری و روستایی از طرح‌های مسکن حمایتی در آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانسی و به عنوان پایلوت در شهرستان مهاباد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، جلال تقی دخت معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در مراسم افتتاح ۲ هزار و ۹۳۹ واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی گفت: این تعداد واحد مسکونی در سطح استان قرار دارند و از طرح‌های حمایتی مسکن شهری و روستایی هستند که امروز همزمان با سراسر کشور افتتاح شدند.

تقی دخت افزود: این واحد در قالب خودمالکی شهری، خودمالکی بازآفرینی شهری، گروه های چند خانواری حمایتی و خودمالکی روستایی احداث شده‌اند.

وی بیان کرد: طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود و اجرا، تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان واجد شرایط در اولویت است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: سهمیه استان آذربایجان غربی برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی ۲۰۳ هزار و ۹۲۹ واحد است.

تقی دخت بیان کرد: تاکنون برای بیش از ۳۰ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی تخصیص پروژه انجام گرفته این افراد تعیین تکلیف شده‌اند و همچنین ۲ برابر سهمیه تعیین شده تامین زمین صورت گرفته است.