شناسهٔ خبر: 143107 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بانک مسکن سیستان و بلوچستان رتبه دوم کشور در پرداخت تسهیلات مسکن را کسب کرد

سیستان مدیر شعب بانک مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت: این بانک در سال جاری موفق به کسب عنوان دوم کشور در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن به عنوان مهمترین اقدام دولت سیزدهم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، سیاووش زراعتی مدیر شعب بانک مسکن سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تاکنون برای ساخت ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن قرارداد منعقد که در این راستا ۳۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه بهترین روش تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن، اعطای تسهیلات بانکی‌ است. بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو در استان بر خود وظیفه دانسته تا با پرداخت بیشترین تسهیلات در کمترین زمان به توسعه و پیشرفت این طرح کمک قابل توجهی کند.

مدیر شعب بانک مسکن سیستان و بلوچستان با اشاره به سهم عمده تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در سبد تسهیلات این بانک و ماده یک قانون جهش تولید مسکن بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۷۸ تعاونی مسکن، شرکت‌ ساختمانی و گروه‌های چند خانواری در قالب طرح نهضت ملی مسکن به بانک مسکن معرفی شدند که ماحصل آن پیشتازی این استان در اجرای این طرح مهم ملی در کشور است.

وی تاکید کرد: با اقدامات مطلوب صورت گرفته در حال حاضر بانک مسکن سیستان و بلوچستان در رده برتر کشور در پرداخت تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد.