شناسهٔ خبر: 143115 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

واگذاری زمین و واحدهای مسکونی در استان اصفهان، بیش از ۴ برابر برنامه

قاری قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: واگذاری زمین و واحدهای مسکونی در استان اصفهان، بیش از چهاربرابر برنامه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در چهار ماهه ابتدای سال، ۲۱۷ واحد مسکونی در استان اصفهان واگذارشده که بیش از چهار برابر برنامه است.  

وی افزود: مصوبه های لازم برای تأمین مسکن گروه های ویژه هم در این استان اخذ شده و در مرحله تنظیم قرارداد واگذاری است.  

قاری قرآن اضافه کرد: عملکرد تحصیل زمین ملی و موات در استان اصفهات هم در چهار ماهه ابتدای سال، نسبت به برنامه های ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن بیش از ۶ برابر بوده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در حوزه حقوقی نیز، درصد عملکرد تعیین تکلیف پرونده های حقوقی له و علیه دولت، ۲/۵ برابر نسبت به برنامه بوده است.  

وی در ادامه به نظارت ها در حوزه ساخت و ساز پرداخت و گفت: به منظور کاهش تخلف های ساختمانی و ارتقای کیفیت ساخت و ساز ها، از پارسال تاکنون، ۶۳۲ طرح با متراژ بیش از ۶۳۵ هزار مترمربع انجام و نتیجه آن تعطیلی ۵۵۸ کارگاه غیر مجاز بود.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: همچنین از پارسال تاکنون، هزار و ۲۷۵ پروانه اشتغال به کار جدید صادر شده و تعداد صلاحیت جدید، تمدید و ارتقا، ۶ هزار و ۴۱۷ مورد بوده است.