شناسهٔ خبر: 143148 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باحضور ویدئو کنفرانس رئیس جمهور انجام شد:

افتتاح ۲ هزار و ۵۴۳ واحد مسکن در خراسان شمالی

افتتاح مسکن در خراسان شمالی ۲ هزار و ۵۴۳ واحد مسکن با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور در چهارمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، ۲ هزار و ۵۴۳ واحد مسکونی در استان خراسان شمالی با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی همزمان با افتتاح یکصد هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در کل کشور به بهره برداری رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در حاشیه این مراسم که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و اعضاء شورای مسکن استان برگزار شد گفت: سهم خراسان شمالی از این تعداد واحد مسکونی که طی چهارمین روز از هفته دولت امروز یکشنبه ۵ شهریور ماه سالجاری به بهره برداری رسید دو هزار و ۵۴۳ واحد بود که بصورت پایلوت در شهرستان شیروان افتتاح شد.

سید علی میرکریمی افزود:  تعداد ۲۵۴۳ واحد مسکن شامل مسکن شهری، مسکن مهر، نوسازی مسکن در بافت فرسوده، خودمالکی، گروه های ساخت و مسکن روستایی در سطح استان خراسان شمالی است.

وی به بحث سهمیه مسکن استان اشاره کرد و افزود : طی ۴ سال در استان خراسان شمالی می بایست حدود ۴۶ هزار واحد مسکن شهری و روستایی احداث شود که طی یکسال ۱۲ هزار واحد خواهد شد که انشالله بتوانیم با کمک دستگاه های ذیربط این مسکن ها را به اتمام برسانیم.