شناسهٔ خبر: 143149 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان:

پیمانکار محور فداغ – بیرم انتخاب شد

محور فداغ - بیرم در پروژه عملیات تکمیلی محور لار - لامرد حدفاصل فداغ – بیرم به طول ٤ کیلومتر اعتباری بالغ بر ٦٣٠ میلیارد ریال برای آن پیش بینی شده است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (لارستان ) ، حسن شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان از انتخاب پیمانکار جهت بهسازی محور لار- لامرد ، حدفاصل فداغ – بیرم ( تُل تله های بیرم )خبر داد.

شبانی اظهار داشت : با توجه به اهمیت این محور که عملا ورودی بخش بیرم را در نیز در بر خواهد گرفت به دفعات برگزاری فراخوان مناقصه برای انتخاب پیمانکار جهت بهسازی مسیر لار- لامرد ،حدفاصل فداغ – بیرم صورت گرفته بود که بحمدلله هم اکنون پیمانکار این مسیر مشخص شد .

وی تصریح کرد: در پروژه عملیات تکمیلی محور لار - لامرد حدفاصل فداغ – بیرم به طول ٤ کیلومتر که اعتباری بالغ بر ٦٣٠ میلیارد ریال برای آن پیش بینی شده ، شامل خاکبرداری ، خاکریزی ، لایه زیر اساس ، لایه اساس ، آسفالت و تعداد ٧ دستگاه ابنیه فنی درطول مسیر خواهد بود .

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به اینکه این محور دسترسی آسان تر به تمامی بخش های منطقه از جمله عسلویه ، پارس جنوبی ، منطقه ی انرژی بر لامرد ، پالایشگاه گازی پارسیان و شهرستان های لامرد و مهر را به همراه دارد ، افزود : راههای حوزه استحفاظی این اداره کل با توجه به نزدیکی به نقاط مهم کشور که مبدا و مقصد صادارات و واردات کشور است بسار مهم وحیاتی هستند ورسیدگی به این مهم در این بخش می تواند مبنای توسعه در حمل و نقل کشور باشد.