شناسهٔ خبر: 143153 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهارمین روز از هفته دولت انجام شد؛

افتتاح اجرای روکش آسفالت محور ترانزیت زنجان - میانه

راهداری زنجان مراسم افتتاح اجرای روکش آسفالت محور ترانزیت زنجان - میانه با حضور فرماندار زنجان، بخشدار شهرستان، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود و شورای اداره زنجانرود، صبح امروز (۵ شهریور) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان زنجان)، میثم زارعی رئیس اداره زنجانرود در این مراسم با تبریک هفته دولت به دولتمردان و مردم شریف ایران و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس در خصوص این طرح گفت: طول مسیر آسفالت شده ۲۰ کیلومتر است که با ۴۲ میلیارد تومان اعتبار روکش آسفالت شد.

وی با بیان اینکه مابقی مسیر در ۲ فاز تا پایان فصل کاری اجرا می‌شود، افزود: با توجه به ترافیک بالا و خرابی‌های سازه‌ای و سطحی در این محور، روکش آسفالت انجام شده است.

زارعی عنوان کرد: با این اقدام، علاوه بر ایجاد یک راه ایمن، موجبات رضایتمندی و بالا رفتن کیفیت رانندگی برای کاربران جاده‌ای را خواهیم داشت.

وی گفت: انجام عملیات خط‌کشی محور ترانزیت زنجان - میانه به طول ۱۱ کیلومتر، تامین ایمنی، آشکارسازی و منظره‌آرایی جاده‌ها از اقدامات مهم دیگری است که با پیگیری مدام انجام شد.

همچنین به مناسبت گرامیداشت داشت هفته دولت و با حضور فرماندار زنجان و جمعی از مدیران ومسئولان استان  بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی دالکی افتتاح شد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود در مراسم افتتاحیه این پروژه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای انقلاب در خصوص این طرح گفت:طول مسیر آسفالت شده ۳ کیلومتراست که با اعتباری بالغ بر ۸.۵ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی به دیگر اقدامات انجام شده در این مسیراشاره کرد و گفت: تسطیح و رگلاژ لایه سابگرید، احداث دو دستگاه آبرو، اجرای لایه ساب بیس(زیر اساس)، اجرای روکش آسفالتی و خط‌کش محور نیز انجام شده است.

زارعی گفت: ایمن‌سازی مسیر نیز در دستور کار است و خط‌کشی ۳کیلومتر از مسیر انجام شده  وبه زودی نصب علائم لازم انجام خواهد شد.

وی در پایان آسفالت راه روستایی را موجب جلوگیری از مهاجرت اهالی روستا به شهر دانست و افزود: این اقدام راهداری نه تنها موجب بازگشت بسیاری از روستاییان مهاجر شده است بلکه ایجاد راه، تاثیر بسزایی در آبادانی و انتقال شبکه گاز و آب به روستاهای دارای راه آسفالته شده است.