شناسهٔ خبر: 143237 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت انجام شد؛

آغاز ساخت مسیر تقاطع کاریان به سمت هَرم با مشارکت خیرین

آغاز ساخت مسير تقاطع كاريان به سمت هَرم با مشاركت خيرين همزمان با گرامیداشت هفته دولت در فاز سوم ٦/٥ کیلومتر از مسیر تقاطع کاریان به سمت هَرم با اعتباری بالغ بر ١٠٠٠ میلیارد ریال با مشارکت خیرین انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان همزمان با گرامیداشت هفته دولت از شروع عملیات اجرایی تقاطع کاریان به سمت هَرم با مشارکت خیر راهساز خبر داد.

شبانی با بیان اینکه تاکنون تفاهم نامه احداث بیش از ٣٣٠ کیلومتر راه با مشارکت خیرین منعقد شده، افزود: در حال حاضر در روستای کاریان چند پروژه توسط خیرین به صورت مشارکتی اجرا می‌شود و پویش راه افتاده برای بهسازی و تکمیل این پروژه ها توسط خیران نیک اندیش و اقدمات گسترده آنها می تواند به عنوان یک نماد ارزشمند از ورود خیران در جاده ها، شرایط را برای فراگیر شدن این طرح در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان فراهم کند.

وی اظهار کرد: در راستای تفاهم نامه بین این اداره کل و خیر راهساز آقای افشاری بهمن بیگلو پروژه ورودی روستای کاریان از شهرستان جویم در حال تکمیل است که این پروژه به طول ٤/٥ کیلومتر در ادامه ی بزرگترین پروژه خیر ساز دیگ اشکن - خنج - کاریان قرار دارد که انتهای پروژه ی جاده ی دیگ اشکن را به ورودی روستای کاریان وصل خواهد کرد و هم اکنون ٣ کیلومتر از این محور آسفالت شده است.

شبانی یادآور شد: پروژه بلوار شمالی کاریان بطول ۲ کیلومتر که از سمت خروجی روستای کاریان به سمت میدان احمد محمودی در حال انجام است، می تواند زمینه ساز توسعه ی زیرساخت های این منطقه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به اینکه در پروژه بلوار شمالی خیر نیک اندیش جناب آقای محمدی هزینه های زیرسازی، ابنیه فنی و بیس را متقبل شده، افزود : عملیات زیرسازی این مسیر به اتمام رسیده و هم اکنون آماده آسفالت است.

وی گفت : همزمان با گرامیداشت هفته دولت در فاز سوم ٦/٥ کیلومتر از مسیر تقاطع کاریان به سمت هَرم با اعتباری بالغ بر ١٠٠٠ میلیارد ریال توسط نیک اندیش بزرگوار آقای بهروز نوروزی ٣/٥ کیلومتر آن ساخته خواهد شد و ٣ کیلومتر دیگر با همت هیات امنای خیرین روستای هرم به نمایندگی آقای سلجوقی تکمیل می‌شود.