شناسهٔ خبر: 143253 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهارمین روز از هفته دولت؛

۵ پروژه راهداری در شهرستان کوه چنار به بهره برداری رسید

۵ پروژه راهداری در شهرستان کوه چنار به بهره برداری رسید با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، ۵ پروژه راهداری و راه روستایی در شهرستان کوه چنار به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، امروز، ۵ شهریور در چهارمین روز هفته دولت با مدیران استانداری فارس و جمعی از مسولان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، ۵ ‍‍‍پروژه راهداری و راه روستایی در شهرستان کوه چنار با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل بهسازی محور روستایی بوالحیات-دیکانک به طول ۳ و یک دهم کیلومتر با اعتبار ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، بهسازی محور روستایی پاپون به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، بهسازی محور روستایی چکک به طول ۲ و نیم کیلومتر با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، راه روستایی موردک به طول نیم کیلومتر و اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان و راه روستایی حکیم باشی- گنچه‌ای به طول ۱ و شش دهم کیلومتر با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان است.

گفتنی است، به مناسبت هفته دولت در استان فارس، ۹۳ پروژه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای با اعتباری بالغ بر ۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.