شناسهٔ خبر: 143258 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با گرامیداشت هفته دولت؛

بهره‌برداری از بهسازی ۷.۵ کیلومتر محور کوره - هیرم در شهرستان اوز لارستان با مشارکت خیرین

کوره - هیرم تعریض وبهسازی محور کوره -هیرم بخشی از پروژه تعریض و بهسازی محور اوز-جویم بطول ٧/٥ کیلومتر است که با مشارکت خیرین شهرستان اوز در هفته دولت به سر انجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان) همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، محمدی فرماندار شهرستان اوز و دیگر مسئولان این شهرستان بهسازی و روکش آسفالت محور کوره - هیرم با مشارکت خیرین به بهره برداری رسید.

شبانی اظهار داشت : حرکت‌هایی از جنس مردم دیرزمانیست جزئی از وجود و بدنه اصلی جوامع ایران زمین شده و اگر قرار باشد ذره بین را روی منطقه جنوب کشور متمرکز کنیم، خیرین راهساز، الحق و الانصاف خوش درخشیدند.

وی گفت : تعریض وبهسازی محور کوره -هیرم بخشی از پروژه تعریض و بهسازی محور اوز-جویم بطول ٧/٥ کیلومتر است که به همت مجمع خیرین شهرستان اوز و به نمایندگی آقایان مختاری و سید یوسف حسینی در هفته دولت به سر انجام رسید.

شبانی تاکید کرد:  برای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور کوره - هیرم، اعتباری بالغ بر ٤٠٠ میلیارد ریال در این پروژه مشارکتی هزینه شده است.