شناسهٔ خبر: 143271 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در استان البرز به مناسبت هفته دولت

افتتاحیه واحدهای مسکونی استان البرز یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در استان البرز همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته دولت به صورت ویدئو کنفرانسی و با دستور رئیس جمهور روز یکشنبه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در استان البرز همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته دولت به صورت ویدئو کنفرانسی و با دستور دکتر رئیسی رئیس جمهور محترم روز یکشنبه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ افتتاح شد.

از تعداد یکصد هزار واحد مسکونی در کل کشور، یک هزار و ۲۰۰ واحد طی مراسمی با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در شهرستان چهارباغ، رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در این مراسم گفت: امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت تعداد یک هزار و دویست واحد مسکونی استان البرز همزمان با سراسر کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت که از این تعداد ۱۴۰ واحد مسکن مهر پروژه علوم دامی، ۴۷۶ واحد پروژه مسکن مهر نیارش شهرک ابریشم، ۱۶۰ واحد مسکن مهر پروژه فناوران پارس ماهدشت، مدرسه ۲۰ کلاسه مسکن مهر ماهدشت، ۲۸۱ واحد از ۳۰ پروژه خودمالکی با استفاده از تسهیلات بازآفرینی و ۸۴ واحد روستایی می‌باشد.

وی افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله بازآفرینی شهری-خودمالکی-مسکن روستایی-مسکن مهر و نهضت ملی مسکن تقسیم شد.

خالقی بیان کرد: این یک هزار و ۲۱۰ واحد مسکونی مورد افتتاح امروز، با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان تکمیل و تقدیم مردم عزیز استان البرز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: به نمایندگی یک پروژه در سایت ابریشم شهرستان چهارباغ به ظرفیت ۴۷۶ واحد نیمه تمام مسکن مهر افتتاح انجام و مراسم در این سایت برگزار شد.

خالقی گفت: در سایت‌های مسکن مهر استان، سه مدرسه، دو فضای ورزشی و یک پایگاه بهداشتی در حال ساخت است و یک پایگاه بهداشتی نیز قبلاً تحویل شده است.