شناسهٔ خبر: 143291 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پنجمین روز از هفته دولت انجام شد؛

بهره برداری از پروژه بهسازی وآسفالت ۵کیلومتر از محور ابهر_تاکستان

راهداری زنجان مراسم بهره‌برداری از پروژه بهسازی و آسفالت محور ترانزیت ابهر - تاکستان با حضور فرماندار ابهر، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان و اعضای شورای اداری ابهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(استان زنجان)، علی‌اصغر عطوفی، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر در این مراسم با تبریک هفته دولت به دولتمردان و مردم، عنوان کرد: طول مسیر آسفالت شده محور ابهر_تاکستان ۵ کیلومتر در ۳ لاین از محل اعتبارات ملی بهسازی و آسفالت شده است.

وی با اشاره به اینکه این محور ترانزیت، ابهر و تاکستان را به هم متصل می‌کند، افزود: بهسازی و آسفالت آن، زمینه جهش در حجم مبادلات تجاری منطقه را فراهم می‌کند که ۵ کیلومتر آن در هفته دولت افتتاح شد.

عطوفی کل اعتبار اختصاص یافته به این طرح را ۶۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: ارتقای سطح ترانزیت بار و مسافر و اهمیت اقتصادی این بزرگراه از مزایای آن به شمار می‌رود که با ۶ هزار تن آسفالت ابه سر انجام رسید.

این مقام مسئول افزود: هم چنین دو پروژه بهسازی و روکش محورهای روستایی به طول ۲۰ کیلومتر و تعریض ۳ کیلومتر از محور ترانزیت نیز از دیگر پروژه‌های در دست اقدام این اداره است.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر با بیان اینکه در طول سال بیش از ۴۰ راهدار با استقرار در ۳ راهدارخانه سطح شهرستان به خدمت رسانی شبانه روزی مشغول هستند، تاکید کرد: تلاش راهداران شهرستان در راستای تردد ایمن و روان است از این رو امیدواریم با بهره‌گیری از به روزترین تجهیزات، شاهد خدمت‌رسانی بهتر به کاربران جاده‌ای باشیم.