شناسهٔ خبر: 143366 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع اعلام کرد؛

پاسخگویی وزارت راه و شهرسازی به ۳۰ میلیون درخواست احراز هویت الکترونیکی

غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به یکپارچه سازی و تحقق کامل اهداف دولت هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیکی، از پاسخگویی به بیش از ۳۰ میلیون درخواست احراز هویت الکترونیکی یکپارچه از درگاه واحد خدمات ستاد وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امیر محمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع از ارائه خدمت الکترونیکی احراز هویت یکپارچه بالغ بر ۳۰ میلیون درخواست از طریق پنجره واحد خدمات ستاد وزارت راه و شهرسازی به آدرس Https://my.mrud.ir از ابتدای شهریورماه سال گذشته تاکنون به هموطنان خبر داد.

غفاری اظهار کرد: با عنایت به مصوبات جلسه بیست و سوم شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور و به‌منظور یکپارچه سازی و تحقق کامل اهداف دولت هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیکی به آحاد جامعه و کاهش مراجعات مردمی، دستگاه‌های اجرایی  مکلف هستند ضمن راه اندازی پنجره واحد خدمات و اتصال آن به "پنجره ملی خدمات دولت هوشمند" خدمات پرکاربرد خود را به آن متصل کنند.

لذا این موضوع مهم در دستور کار ستاد وزارتخانه و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه قرار گرفت و با تلاش‌های صورت گرفته، «پنجره واحد خدمات وزارت راه وشهرسازی» با آدرس Https://my.mrud.ir راه اندازی شد و قابل بهره برداری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ستاد وزارت راه و شهرسازی دارای ۳۲ خدمت شناسنامه دار از سازمان امور اداری و استخدامی کشور است که با توجه به اقدامات انجام شده و الکترونیکی شدن فرآیند ارائه خدمات از طریق سامانه های اطلاعاتی، ارتباط آنها با پنجره واحد خدمات وزارت راه و شهرسازی برقرار شد و متقاضیان دریافت خدمت از وزارت راه و شهرسازی می توانند با مراجعه به درگاه مذکور با یکبار احراز هویت به تمامی خدمات وزارت راه و شهرسازی دسترسی داشته باشند.

وی افزود: خدمات شناسه دار و پرکاربرد از جمله ۱۱۸ مجوز کسب و کار وزارت راه و شهرسازی، سامانه املاک و اسکان کشور، سامانه طرح نهضت ملی مسکن و سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور از طریق پنجره واحد وزارتخانه در دسترس و آماده ارائه خدمت الکترونیکی به هموطنان است.